امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اجاره خودرو
نویسنده : گلستان تاریخ : جمعه 27 مرداد 1396

اجاره خودرو 

اجاره انواع خودرو های مدرن و کلاسیک با نازل ترین قیمت را از سایت رنت خودرو و کمپانی رنت خودرو بخواهید ، امثر اجاره خودرو ها در سایت قرار دارد اما برخی از انواع به دلیل همه گیر نبودن ، استفاده نشده است ، در صورت لزوم با ما تماس بگیرید ( در سایت رنت خودرو در لینک تماس با ما تمامی اطلاعات جهت تماس با ما موجود می باشد)

خودرو های اجاره ای با راننده و بدون راننده قابل ارائه می باشد ، به طوری که ماشین عروس در انواع مدل ها و رنگ ها با توجه به سلیقه مشتری نیز به طور با راننده و بدون راننده قابل تهیه می باشد، اجاره خودرو ارزان و بدون چک در انواع مختلف ، فقط و فقط با توجه به خواست مشتری بخصوص در تهران را به ما بسپارید .



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو,اجاره ماشین,اجاره اتومبیل,خودرو اجاره ای,ماشین اجاره ای,اتومبیل اجاره ای,اجاره خودرو با راننده,اجاره خودرو بدون راننده,,

ساندویچ پانل دیواری ماموت
نویسنده : گلستان تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396

 

مزایای ساندویچ پانل ماموت 

⦁عایق مناسب گرما و سرما 

⦁عایق صوت

⦁عایق رطوبت

⦁مقاوم در برابر رانش زمین و زلزله

⦁مقاوم در برابر باد

⦁مقاوم در برابر مواد شیمیایی

⦁مقاوم در برابر حشرات موزی

⦁مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی

⦁قیمت پایین ساندویچ پانل دیواری ماموت 

⦁تنوع در رنگ

⦁قابلیت بازیافت و زیست محیطی

⦁وزن کم و به سبب آن، حمل و نقل آسان و سهولت در نصب

⦁بهداشتی و قابل شستشو

⦁مناسب برای اقلیم های مختلف

 

کاربرد های ساندویچ پنل 

 

⦁دیوار سوله های اماکن ورزشی و صنعتی

⦁دیوار اتاق های عمل و و آزمایشگاه ها 

⦁پوشش دیوار کانکس های پیش ساخته ثابت و متحرک

⦁دیوار ساختمان های ویلایی

⦁پوشش دیوار سردخانه های ثابت و متحرک

⦁پوشش دیوار کانتینر های حمل و نقل 



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل دیواری,ساندویچ پانل دیواری ماموت,ساندویچ پنل دیواری,ساندویچ پنل دیواری ماموت,مزایای ساندویچ پانل,کاربردهای ساندویچ پانل,,

پنل ماموت
نویسنده : گلستان تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396

پنل ماموت مقاوم و با دوام با طول عمر بالاست که به دلیل قابل شستشو بودن ای سازه های پیش ساخته می توان با نظافت آن در حفظ و نگهداری  کوشا بوده و طول عمر بالای این سازه پیش ساخته را بیشتر کنیم.

پنل ماموت با ورودش به صنعت ساخت و ساز ایران توانست تا سرعت زیادی به ساخت و ساز در کشور داده و ایمنی ساختمان ها و سازه هایی را که از این تکنولوژی و سازه پیش ساخته جدید استفاده می کنند شود.

ساندویچ پنل ماموت به دلیل سبک بود نصب و تولیدش سهل و سریع است و به این ترتیب در زمان و هزینه های نصب و تولید صرفه جویی می شود.

همچنین پنل ماموت به صورت ضد حریق و دیر سوز وجود دارد که به همین دلیل در هزینه احتمالی سوانح طبیعی نیز صرفه جویی می شود،ساندویچ پنل ماموت ها ضد زمین لرزه بوده و مقاوم در برابر زلزله اند.

 



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل,پنل ماموت,پانل ماموت,ساندویچ پنل,سازه پیش ساخته,,

ساندویج پانل چیست ؟
نویسنده : گلستان تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396


:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل چیست؟, ساندویچ چیست, مصالح ساختمانی, ساندویچ پانل, ساندویچ پانل ماموت, ورق گالوانیزه , ,

پانل سقفی ماموت
نویسنده : گلستان تاریخ : سه شنبه 30 خرداد 1396

 

پانل سقفی ماموت ساندویچ پانلی است که برای پوشش سقف ها استفاده میشود.این ساندویچ پانل در انواع نسوز،ساندویچ پانل دیر سوز،مقاوم در برابر باد و باران،مقاوم در برابر طوفان  وجود دارد.

در بین پانل سقفی ماموت نوعی از ساندویچ پانل است که حتی در صورت راه رفتن بر روی آن،این ساندویچ پانل ار مقاومت و استحکام بالا در برابر فشار و وزن بالاست.

پانل سقفی ماموت ضد زلزله و نسوز،با اینکه بسیار نازک است اما بسیار مستحکم و مقاوم است.

پانل سقفی ماموت در انواع ساندویچ پانل پشم سنگ،پانل سقفی ماموت با الیاف پشم شیشه،ساندویچ پانل با ورق گالوانیزه یا ورق آلوزینک و یا با ورق آلومینیوم،ساندویچ پانل شیشه ای یا ساندویچ پانل شفاف،ساندویچ پانل پلی استایرن یا ساندویچ پانل پلی کربنات،ساندویچ پانل پلی یورتان،ساندویچ پانل XPS  وجود دارد که با توجه به اقلیم و کاربرد انتخاب می شود.



:: برچسب‌ها: پانل سقفی ماموت,ساندویچ پانل سقفی,ساندویچ پانل پشم سنگ,ساندویچ پانل,ساندویچ پانل شیشه ای,,

ساندویچ پانل در تهران
نویسنده : گلستان تاریخ : سه شنبه 30 خرداد 1396

ساندویچ پانل در تهران

ساندویچ پانل در انواع مختلف ساندویچ پانل دیواری و سقفی در تهران قابل سفارش است.

ساندویچ پانل در تهران یکی از پرکاربردترین سازه پیش ساخته در تمام زمینه های صنعتی،مسکونی،تجاری و اداری است. ساندویچ پانل ماموت در تهران به صورت تخصصی تر به دسته های ساندویچ پانل گالوانیزه،ساندویچ پانل آلوزینک،ساندویچ پانل آلومینیوم،ساندویچ پانل طرح چوب و ساندویچ پانل شفاف که به آن به اختصار ساندویچ پانل شیشه ای نیز میگویند،تقسیم می شود.

ساندویچ پانل در بهترین حالت به صورت نسوز و دیر سوز است که نفوذ رطوبت و حشرات در آن به صفر رسیده است و می توان مطمئن بود که حشرات در این ساندویچ پانل با محیطی نامناسب برای رشد و نمو مواجه هستند. همچنین ساندویچ پانل ماموت در تهران یکی از پر کاربرد ترین سازه های پیش ساخته در ساختمان سازی (اداری،تجاری،مسکونی و صنعتی)،ساخت سوله ها،ساخت پالایشگاه ها و نیروگاه ها و ... است.

ساندویچ پانل به صورت کلین روم برای ساخت انواع آزمایشگاه ها و بیمارستان ها و انواع شرکت های ساخت و تولید دارو و ...به کار می رود .



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل در تهران,ساندویچ پنل در تهران,پنل ماموت در تهران,پنل ساندویچی در تهران,ساندویچ پانل دیواری,مصالح ساختمانی,,

ساندویچ پانل ماموت
نویسنده : گلستان تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1396

ساندویچ پانل ماموت در انواع مختلف را می توان با توجه به اقلیم و کاربری از نمایندگی های ماموت تهیه کرد.

ساندویچ پانل ماموت در نوع ساندویچ پانل نسوز و ساندویچ پانل دیر سوز،ساندویچ پانل ماموت ضد زلزله،ساندویچ پانل ماموت با قابلیت ضد زنگ بودن حنی در صورت شکستگی و خوردگی و زدگی اکسید آهن در آن نفوذ نخواهد کرد.

ساندویچ پانل های ماموت را می توان به صورت ساندویچ پانل دست دومخ،ساندویچ پانل ارزان و یا ساندویچ پانل قسطی تهیه کرد.

ساندویچ پانل ماموت توسط شرکت ماموت از سال 1371 به ایران وارد شد و حدودا در اواخر سال های 1385 شناخته شده و توسط بیشتر سازندگان مخصوصا صنایع ساخته شد.

توجه داشته باشید که برای تهیه ساندویچ پانل ماموت چه به صورت ارزان چه دست دوم بهتر است با شرکت تماس حاصل فرمایید(لینک تماس با ما در لینک های این متن)



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ماموت, ساندویچ پانل نسوز, ساندویچ پانل دیر سوز, ساندویچ پانل قسطی, ساندویچ پنل ماموت, ,

سردخانه چیست؟
نویسنده : گلستان تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1396

برای تهیه ساندویچ پانل سردخانه ای و یا سردخانه دست دوم می توانید با ما تماس بگیرید.

سردخانه چیست؟ در تمامی سیستم های تبرید تراکمی یک ماده سرمازا در یک مدار بسته نفوذ ناپذیر استفاده میشود که به این سیستم سیستم  تراکم تبریدی نیز می گویند

 این ماده سرما زا در سردخانه ها حرارت محیط خود را جذب می کتد و در قسمتی دیگر آن را منتقل می کند.در اینجا کمپرسور گاز سرما را در وضعیتی قرار می دهد تا حرارتی را که می خواهد و از محیط قبل جذب و کسب کرده است،پس بدهد.

در این سیستم ها عمل سرد کردن به صورت پیوسته و متوالی انجام می شود و در اصل تمام سردخانه ها براساس یک سیکل معین عمل میکنند.

سردخانه چیست؟ سردخانه یعنی جذب حرارت از یک سیال و انتقال آن به سیال دیگر.

باید توجه داشت بیشتر استفاده سیستم تبرید در سردخانه ها،سیستم های تبرید تراکمی است که از چهار قسمت اصلی تشکیل می شود که این چهار  قسمت عبارتند از :

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • شیر انبساط
  • اپراتور

سیال می تواند هوا یا آب و یا هر نوع گاز  یا کایع دیگر باشد،سردخانه را سیستم تبرید نیز می گویند که در تمامی سیستمهای تبرید حفظ سرما مستلزم  جذب حرارت از مواد با درجه حرارت کمتر و خارج کردن همین دما به درون محیط با درجه حرارت بالاتر است.

 



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل سردخانه ای, سردخانه دست دوم, تبرید تراکمی, سردخانه چیست, سیستم تبرید, سیستم تبرید تراکمی, سردخانه, ,

کانکس با ساندویچ پانل
نویسنده : گلستان تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1396

کاربرد کانکس های پیش ساخته با ساندویج پانل :

کاربرد مسکونی

کاربرد نگهبانی

کاربرد فروشگاهی

کاربری اداری

سرویس بهداشتی

کاربری درمانی و....

اتاق هایی در کنار هم که قابل حمل هستند را کانکس می گویند.

در ساخت کانکس های پیش  ساخته از ساندویچ پانل استفاده میکنند که ساخت کانکس با تکنولوژِ ساندویچ پانل فوایدی از جمله عایق بسیار مناسب صوت،رطوبت،گرما و سرما،ضد حریق،ضد زنگ،دوام بالای این سازه،مقاوم و در عین حال بسیار سبک و نازک دارد.

 

و در کل کانکس ها می توانند به صورت ثابت و متحرک تهیه شوند و در کانکس با ساندویچ پانل،ساندویچ پانل ها یا دیوار ها و سقف کانکس ها از دو لایه محافظ(ورق آلوزینک،ورق آلومینیوم،ورق گالوانیزه) و یک لایه میانی یا هسته در نوع پلی یورتان،پلی استایرن و ...تشکیل می شوند. که شما می توانید کانکس ساندویچ پانل  را سفارش دهید.

کانکس های پیش ساخته بسیار مناسب هستند به عنوان :کانکس اداری،کانکس خوابگاهی،کانکس نگهبانی،کانکس سرویس بهداشتی،کانکس ویلایی،کانکس بازیافت زباله،کانکس دو طبقه،کانکس پیش ساخته برای انواع دیگر استفاده ها و در انواع از نظر اتاق :کانکس 2 اتاقه،کانکس 3 اتاقه،کانکس با آبدارخانه،کیوسک نگهبانی و...

 

 



:: برچسب‌ها: کانکس با ساندویچ پانل, کانکس, کانکس ماموت, کانکس با ساندویچ پانل ماموت, ,

قیمت ساندویچ پنل دیواری
نویسنده : گلستان تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1396

قیمت ساندویچ پنل دیواری


انواع مختلفی برای لایه های بیرونی ساندویچ پنل در نظر گرفته شده مانند فایبرگلاس،ورق گالوانیزه،ورق آلوزینک،ورق پلی کربنات و ....که بهترین نوع آن ورق آلوزینک است که علاوه بر ضد زنگ بودن،بسیار مقاوم است و خوردگی در آن بسیار کم خواهد بود،به علاوه استفاده از این ورق به دلیل قیمت آن به نسبت فوایدش بسیار مقرون به صرفه است.

ساندویچ پنل دیواری در چند دسته کلی طبقه بندی می شود : ساندویچ پنل دیواری ساده / ساندویچ پنل دیواری نر و مادگی / ساندویچ پنل دیواری پیچ مخفی / ساندویچ پنل دیواری اتاق تمیز / ساندویچ پنل دیواری دورو نایلون

 

با ایجاد شیار بر روی ساندویچ پنل های دیواری می توان  مقاومت ساندویچ پنل دیواری ماموت را بالا برده و در عین حال قیمت ساندویچ پنل دیواری را زیاد تغییر نداد.

قیمت ساندویچ پنل دیواری با توجه به مواد اولیه ای که در آن به کار می رود محاسبه می شود. زیرا ساندویچ پنل دیواری از دو لایه که مابین آن دو  لایه از فوم تزریقی پلی یورتان و...استفاده می شود تشکیل شده است.

ساندویچ پنل دیواری جهت پوشش دیوارها و برای نما و پارتیشن بندی ساختمان های بخصوص اداری به کار می رود. این ساندویچ پنل در طرح ها و  رنگ های مختلف و با مواد اولیه مختلف قابل تولید است که این خود دلیلی است بر نگذاشتن قیمت ها بر روی سایت زیرا قیمت ساندویچ پنل دیواری با توجه به سفارش مشتری (متراژ ساندویچ پنل به کار رفته در  پروژه،مواد اولیه،طرح و..)گذاشته می شود

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت ساندویچ پنل دیواری, قیمت ساندویچ پنل دیواری ماموت, قیمت ساندویچ پنل, ,

ساندویچ پانل پیش ساخته
نویسنده : گلستان تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1396

 

ساندویچ پانل ماموت از مصالح ساختمانی پیش ساخته ماموت است که در ساخت انواع ساختمان های اداری و تجاری و صنعتی و مسکونی کاربرد دارد.

ساندویچ پانل پیش ساخته از مصالح ساختمانی است که در کارخانه ساخته می شود و به صوت پیش ساخته به محل ارسال می شود،

سازه پیش ساخته ماموت کاربرد های فراوانی دارد به خصوص  در ویلاها و ساختمان ها،کارخانه ها و سوله ها و انواع نیروگاه ها و آزمایشگاه ها و ... که در شمال کشور واقع شده اند و در رطوبت شهر ممکن است به سرعت با خرابی های بسیاری رو برو شوند.

ساندویچ پانل ماموت یا همان ساندویچ پانل پیش ساخته ماموت عایق قوی روطبت است که در نوع پشم سنگ و پشم شیشه و پلی استایرن از ورود حشرات و پخش شدن آتش نیز جلوگیری می کنند به طوری که به آن ها ساندویچ پانل نسوز یا ساندویچ پانل دیر سوز نیز می گویند.

استفاده از ساندویچ پانل بسیار بسیار برای ساختمان های امروزه که در دود و گرد و غبار با آلاینده های شیمیایی و طبیعی و. غیر طبیعی در هوا رو برو هستند ضروری است و باید توجه داشت که مصالح ساختمانی پیش ساخته ماموت ارزش هزینه را دارد و حتی می توان آن ها را به صورت قسطی،ارزان و دست دوم نیز تهیه کرد.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل, ساندویچ پنل, ساندویچ پانل ماموت, ساندویچ پنل ماموت پیش ساخته, پانل پیش ساخته, پنل, ساندویچ پانل پیش ساخته, ساندویچ پانل پیش ساخته ,

ساندویچ پانل در کرمان
نویسنده : گلستان تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1396

 

ساندویچ پانل در کرمان یکی از مصالح ساختمانی بسیار پر کاربرد است که بیشترین کاربرد آن در شهر کرمان در شهرک های صنعتی این شهر است.

شهرک های صنعتی استان کرمان بسیازی از موارد از ساندویچ پانل ماموت استفاده کرده اند زیرا این ساندویچ پنل فوایدی فراوانی دارد که بخصوص در موارد صنعتی بسیار مناسب و پر کاربرد است.

فواید مهم ساندویچ پنل ماموت

  • ساندویچ پانل نسوز که همان ساندویچ پانل پشم سنگ،پشم شیشه،پلی استایرن
  • ساندویچ پانل ضد رطوبت،ساندویچ پانل پشم سنگ از این دست ساندویچ پانل است
  • ساندویچ پانل مقاوم در برابر فشار،ساندویچ پانل آلوزینک
  • ساندویچ پانل های ماموت همه ضد زلزله و مقاوم در برابر رانش زمین هستند
  • می توانید ساندویچ پانل را به صورت ساندویچ پانل ارزان،ساندویچ پانل دست دوم و یا ساندویچ پانل قسطی تهیه گنید

 



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل, ساندویچ پنل, ساندویچ پانل ماموت, ساندویچ پنل ماموت, پانل, پنل, ساندویچ پانل در کرمان, ساندویچ پانل قسطی , ,

بازرسی و بررسی ساندویچ پانل
نویسنده : گلستان تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1396

ساندویچ پانل ماموت در ابعاد و اندازه های مختلف به کارخانه سفارش داده می شود و پس از انجام عملیات تولید بر روی ساندویچ پانل فوق،تولید تکمیل شده و برای نصب ارسال می شود.

ساندویچ پانل باید با دقت بسیاری نصب شود تا تمام آب بندی های لازم انجام گیرد.آب بندی های لازم در ساندویچ پانل با تزریق فوم اضافی زیر ساندویچ پانل یعنی بین عایف یا همان هسته سادویچ پانل و لایه محافظ فلزی انجام می پذیرد،همچنین در صورت خالی بودن حفره های ساندویچ پنل می توان آن ها را با فوم تزریقی پر و محکم کرد.

ساندویچ پانل پس از نصب و آبندی های لازم در شرکت ماموت شامل یک مرحله دیگر برای تحویل نیز می شود،ساندویچ پنل پس از نصب و آبندی توسط بازرس ساندویچ پنل ماموت بررسی و بازرسی شده تا هیچپونه مشکلی نباشد و تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی آن را حل کنند.

پس وظیفه بازرس سادویچ پانل بازرسی ساندویچ پانل و بررسی ساندویچ پانل برای چک کردن درستی در نصب و اجرا و آبندی آن است.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل, ساندویچ پنل, ساندویچ پانل ماموت, ساندویچ پنل ماموت, پانل, پنل, بازرسی ساندویچ پانل, بررسی ساندویچ پانل , ,

لایه های ساندویچ پانل
نویسنده : گلستان تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1396

 

ساندویچ پانل یکی از مصالح ساختمانی است که به صوزت ساندویچ پانل پیش ساخته یا مصالح ساختمانی پیش ساخته ارائه می شود.

ساندویچ پانل از سه لایه تشکیل شده است،لایه میانی که هسته ساندویچ پانل نام دارد و مهترین بخش آن است،توسط دو لایه محافظتی به نام لایه پشتی و لایه جلویی پوشانده و محافظت می شود.

لایه میانی می تواند از مواد مختلفی در ساندویچ پانل پر شود،به این ترتیب هسته ساندویچ پنل می تواند از فوم پلی یورتان،فوم پلی استایرن،فوم XPS،پشم سنگ یا پشم شیشه باشد بدین صورت که با دو لایه محافظی ساندویچ پانل که از جنس ورق گالوانیزه،ورق آلوزینک،ورق آلویمینیوم یا فایبرگلاس و یا پلی کربنات و شیشه است پوشانده و محکم می شود.

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ساختمانی است که توسط آن می توان به فواید بسیاری دست یافت به عنوان مثال عایق صوت و حرارت و رطوبت،این سازه گیش ساخته در کارخانه با ابعاد،رنگ،طرح،ضخامت و اندازه سفارش داده شده تولید می شود و بعد از تولید نصابان آن را نصب و اجرا می کنند.

 



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل, ساندویچ پنل, ساندویچ پانل ماموت, ساندویچ پنل ماموت, پانل, پنل, هسته ساندویچ پانل, لایه های ساندویچ پانل , ,

ساندویچ پانل های سقفی
نویسنده : گلستان تاریخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396

 ساندویچ پانل سقفی چیست ؟
نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است و جهت پوشش سقف بکار می رود را ساندویچ پانل می نامند که بهترین نوع فوم مصرفی از لحاظ عایق و بودن و از نظر استحکام در ساندویچ پانل سقفی فوم پلی اورتان می باشد.

 ساندویچ پانل ,ساندویچ پنل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , پانل ساندویچی , پانل دیواری , پانل سقفی

ساندویچ پانل ,ساندویچ پنل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , پانل ساندویچی , پانل دیواری , پانل سقفی

مزایای ساندویچ پانل سقفی :
عایق حرارتی و برودتی و عایق صوت و مقاوم در برابر رطوبت ، سبک بودن ساندویچ پانل و نهایتاً کاهش وزن سازه ، سرعت در اجرا و کاهش هزینه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها، مقاوم در برابر زلزله ، افزایش طول عمر مفید ساختمان و تأسیسات و زیبایی طرح و تنوع در رنگ.

موارد استفاده ساندویچ پانل سقفی :
ساندویچ پانل های سقفی جهت پوشش سقف سوله های صنعتی ،سوله های ورزشی ، کانکس های پیش ساخته ، ساختمان های ویلایی و آشیانه های هواپیما و کلیه ساختمانهای صنعتی و پیش ساخته می باشد.

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی :
عرض مفید یک متر و عرض غیر مفید ۱٫۰۸ متر و طول تا ۱۴ متر ضخامت از ۴ سانتیمتر تا ۱۰ سانتیمتر ورق های مصرفی از نوع گالوانیزه و آلومینیوم و آلوزینگ می باشد که بصورت دو رو ورق یا یکرو ورق یک رو ورق تولید می شود.



:: موضوعات مرتبط: ساندویچ پانل سقفی، ،
:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل,ساندویچ پانل ماموت,ساندویچ پانل اتاق تمیز,فروش ساندویچ پانل,ورق گالوانیزه,ورق آلوزینک,ساندویچ پانل قسطی,ساندویچ پانل دست دوم,

نصب ساندویچ پانل سقفی
نویسنده : گلستان تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396

نصب ساندویچ پانل سقفی:

ابتدا باید به ساختار اجرا شده روی سقف و فاصله بین تکیه گاه های اصلی توجه شود و بر اساس ان زیرسازی پانل های سقفی را انجام داد.

در مرحله بعد ساندویچ پانل ها روی پرلین های موجود در سقف قرار گرفته و به ازای هر متر متربع ساندویچ پانل سقفی باید یک پیچ سرمته گالوانیزه استفاده  میشود.

نصب ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل ها باید به صورت اورلپ قرار گرفته باشد. این کارجهت اب بندی سقف و جلوگیری از نفوذ آب انجام میگیرد که بسیار دارای اهمیت است.

در مرحله اخر بهتر است جهت زیباسازی و درزگیری ساختمان از ورق فلاشینگ و ورق آبرو  استفاده شود.

sandwich-panel-installation-5



:: موضوعات مرتبط: ساندویچ پانل سقفی، ،
:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل,ساندویچ پنل,ساندویچ پانل ماموت,ساندویچ پنل ماموت,ساندویچ پنل سقفی,ساندویچ پانل سقفی,مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی,مشخصات ساندویچ پنل سقفی,

مزایای ساندویچ پانل سقفی
نویسنده : گلستان تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396

مزایای ساندویچ پانل سقفی


⦁ ساندویچ پانل سقفی عایق مناسبی برای سرما،گرما،صوت و رطوبت است
⦁ مقاومت بالای ساندویچ پانل سقفی در مقابل باد،رانش زمین و زلزله
⦁ قیمت پایین این ساندویچ پانل در مقایسه با سازه ها و مصالح ساختمانی با مقاومت،تنوع و امکانات مشابه
⦁ تنوع در رنگ و طرح
⦁ قایلیت بازیافت و همگام با محیط زیست
⦁ وزن کم که باعث حمل و نقل ساده،سهولت در نصب و اجرای پیش ساخته فوق
⦁ مناسب برای تمامی اقلیم ها و انواع آب و هوا



:: موضوعات مرتبط: ساندویچ پانل سقفی، ،
:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل, ساندویچ پنل, ساندویچ پانل ماموت, ساندویچ پنل ماموت, ساندویچ پنل سقفی, ساندویچ پانل سقفی, مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی, مشخصات ساندویچ پنل سقفی,

کاربردهای ساندویچ پانل سقفی
نویسنده : گلستان تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396

از کاربردهای ساندویچ پانل سقفی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • پوشش سقف سوله و ساختمان های صنعتی

     

     

  • کانتینرهای حمل و نقل

     

  • سردخانه های ثابت یا متحرک
  • انبار و سیلو ها اشاره کرد

ضخامت این ساندویچ پانل با توجه به کاربرد آن متفادت است.

 

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا خرید ساندویچ پنل سقفی  میتوانید به لینک ها مرتبط در این پست و یا پیوندها مراجعه فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کاربردهای ساندویچ پانل سقفی، ،
:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل,ساندویچ پنل,ساندویچ پنل ماموت,ساندویچ پانل ماموت,ساندویچ پنل دیواری,ساندویچ پانل دیواری,قسمت ساندویچ پانل دیواری,نصاب ساندویچ پانل دیواری,مصالح ساختمانی,

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی
نویسنده : گلستان تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1396

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی 

عرض استاندارد ساندویچ پنل های سقفی 1/08 متر می باشد که 7 سانت آن بصورت اورلپ(همپوشانی با پانل های کناری) و 1/01 متر مفید کار و طول دلخواه با توجه به سفارش و صلاح دید مشتری.

ورق های این نوع ساندویچ پانل ها بصورت سینوسی(کرکره ای)، شادولاین، طرح ذوزنقه ای و طرح سفال قابل تولید می باشد.اين نوع ساندويچ پنل با پوشش های دو طرف ورق آلوزينگ ، دوطرف ورق آلومینیوم، دوطرف ورق گالوانیزه ، يك رو آلوزينگ و يك رو گالوانيزه ، يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل و يا يك رو گالوانيزه از بيرون و يك رو فويل از داخل، یک طرف ورق و یک طرف کاغذ، یک طرف ورق و یک طرف نایلون با فوم تزريقي پلي يورتان سخت(معمولی و ضدحریق) توليد مي شود .



:: موضوعات مرتبط: مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی، ،
:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل, ساندویچ پنل, ساندویچ پانل ماموت, ساندویچ پنل ماموت, ساندویچ پنل سقفی, ساندویچ پانل سقفی, مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی, مشخصات ساندویچ پنل سقفی,

Roof Sandwich Panel ساندویچ پنل سقفی
نویسنده : گلستان تاریخ : یک شنبه 27 فروردين 1396

ساندویچ پانل سقفی یا roof sandwich panel

ساندویچ پنل سقفی نوعی از ساندویچ پانل هعست که بخاطر داشتن سطح ذوزنقه ای و اورلپ آن امکان نفوذ آب به داخل آن به صفر می رسد و به همین دلیل به عنوان مصالح ساختمانی مناسب برای ساخت سوله ها میتوان از آن استفاده نمود.

ساندویچ پانل های سقفی از دو طرف ورق،یک طرف ورق و یک روی آن فوم می باشد. یا یکرو ورق یک رو نایلون و همچنین یک رو ورق یک رو کاغذ.



:: موضوعات مرتبط: ساندویچ پانل سقفی، ،
:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل سقفی, ساندویچ پنل سقفی, ساندویچ پانل, ساندویچ پنل, ساندویچ پانل ماموت, ساندویچ پنل ماموت, مصالح ساختمانی, قیمت ساندویچ پانل, نصب ساندویچ پانل,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.