امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کاربردهای ساندویچ پانل سقفی
نویسنده : گلستان تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396

از کاربردهای ساندویچ پانل سقفی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • پوشش سقف سوله و ساختمان های صنعتی

     

     

  • کانتینرهای حمل و نقل

     

  • سردخانه های ثابت یا متحرک
  • انبار و سیلو ها اشاره کرد

ضخامت این ساندویچ پانل با توجه به کاربرد آن متفادت است.

 

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا خرید ساندویچ پنل سقفی  میتوانید به لینک ها مرتبط در این پست و یا پیوندها مراجعه فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کاربردهای ساندویچ پانل سقفی، ،
:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل,ساندویچ پنل,ساندویچ پنل ماموت,ساندویچ پانل ماموت,ساندویچ پنل دیواری,ساندویچ پانل دیواری,قسمت ساندویچ پانل دیواری,نصاب ساندویچ پانل دیواری,مصالح ساختمانی,

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی
نویسنده : گلستان تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1396

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی 

عرض استاندارد ساندویچ پنل های سقفی 1/08 متر می باشد که 7 سانت آن بصورت اورلپ(همپوشانی با پانل های کناری) و 1/01 متر مفید کار و طول دلخواه با توجه به سفارش و صلاح دید مشتری.

ورق های این نوع ساندویچ پانل ها بصورت سینوسی(کرکره ای)، شادولاین، طرح ذوزنقه ای و طرح سفال قابل تولید می باشد.اين نوع ساندويچ پنل با پوشش های دو طرف ورق آلوزينگ ، دوطرف ورق آلومینیوم، دوطرف ورق گالوانیزه ، يك رو آلوزينگ و يك رو گالوانيزه ، يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل و يا يك رو گالوانيزه از بيرون و يك رو فويل از داخل، یک طرف ورق و یک طرف کاغذ، یک طرف ورق و یک طرف نایلون با فوم تزريقي پلي يورتان سخت(معمولی و ضدحریق) توليد مي شود .



:: موضوعات مرتبط: مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی، ،
:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل, ساندویچ پنل, ساندویچ پانل ماموت, ساندویچ پنل ماموت, ساندویچ پنل سقفی, ساندویچ پانل سقفی, مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی, مشخصات ساندویچ پنل سقفی,

Roof Sandwich Panel ساندویچ پنل سقفی
نویسنده : گلستان تاریخ : یک شنبه 27 فروردين 1396

ساندویچ پانل سقفی یا roof sandwich panel

ساندویچ پنل سقفی نوعی از ساندویچ پانل هعست که بخاطر داشتن سطح ذوزنقه ای و اورلپ آن امکان نفوذ آب به داخل آن به صفر می رسد و به همین دلیل به عنوان مصالح ساختمانی مناسب برای ساخت سوله ها میتوان از آن استفاده نمود.

ساندویچ پانل های سقفی از دو طرف ورق،یک طرف ورق و یک روی آن فوم می باشد. یا یکرو ورق یک رو نایلون و همچنین یک رو ورق یک رو کاغذ.



:: موضوعات مرتبط: ساندویچ پانل سقفی، ،
:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل سقفی, ساندویچ پنل سقفی, ساندویچ پانل, ساندویچ پنل, ساندویچ پانل ماموت, ساندویچ پنل ماموت, مصالح ساختمانی, قیمت ساندویچ پانل, نصب ساندویچ پانل,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.